چگونه برای به تاخیر انداختن پیشرفت مرحله 3 بیماری مزمن کلیه
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چگونه برای به تاخیر انداختن پیشرفت مرحله 3 بیماری مزمن کلیه

همانطور که همه ما در طب سنتی می دانند، هورمون درمانی و آنتی بیوتیک است روش درمان معمول از مرحله 3 بیماری مزمن کلیه، آنها می توانند کمک به تاخیر انداختن پیشرفت این بیماری است. با توجه به عوارض جانبی این دو روش ایجاد می شود، مردم را به رنج می برند برخی از درد های غیر ضروری. به منظور جلوگیری از این درد غیر ضروری مردم به دنبال برخی از روش های دیگر به جای آنها.

پس از سالها تحقیق و تجربه درمانگاه، مردم متوجه شدند که چینی گیاهان دارویی پزشکی است اثر قابل توجهی در درمان بیماری مزمن کلیه، به ویژه در مراحل اولیه این بیماری است. مشخص شده است که انواع بسیاری از گیاهان وجود دارد، پس از آن نیاز به تشخیص و مهارت های دقیق برای استفاده از آنها. بنابراین برای افراد مبتلا به مرحله 3 بیماری مزمن کلیه، شما نیاز به رفتن به بیمارستان طبیعی و درمان نظام مند، تا که به کنترل این بیماری است. اگر می خواهید بدانید که جزئیات بیشتر شما می توانید با دکتر آنلاین ما چت، و یا ترک پیام به ما.

کارشناسان یادآوری افراد مبتلا به بیماری مزمن کلیه مرحله 3 به توجه به مواد غذایی که می خورند. یک رژیم غذایی مناسب می تواند اثر درمانی دو برابر اما یک رژیم غذایی بد ممکن است بیماری شما را بدتر کند. بنابراین شما بهتر است یک برنامه رژیم غذایی را با توجه به شرایط خود را با کمک متخصص تغذیه خود را.

از بالا ما می دانیم که به عنوان افراد مبتلا به مرحله 3 بیماری مزمن کلیه، شما نیاز به بیش از حد نگران نباشید. تا زمانی که شما می توانید یک درمان مناسب در زمان و نگه داشتن یک رژیم غذایی مناسب، شما می توانید فرصتی برای با آن زندگی می کنند برای یک مدت طولانی داشته باشد.

اگر شما هر گونه کمک در به تأخیر انداختن پیشرفت مرحله 3 بیماری مزمن کلیه و یا به آن برنامه رژیم غذایی نیاز دارند، شما می توانید به ما ایمیل. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com





:: بازدید از این مطلب : 334
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 شهريور 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: